Translate

Hi There!

Thank You

Wednesday 13 July 2011


 

Salam kawan-kawan ... 

 

 

Terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya ni..

Berniaga merupakan hobi dan minat saya sejak alam persekolahan lagi, w/bgimanapun sebelum ini saya bergiat secara offline. Namun di era umur 30an ini , dengan tggjwb sbg seorang isteri dan ibu kpd 3 org anak, saya telah bertukar perniagaan saya secara online,   ini kerana di samping dapat meneruskan penjanaan passive income, saya dapat menjalin persahabatan dengan rakan-rakan niaga di seluruh dunia, berkongsi pengalaman,pandangan serta informasi. Dan yang paling memberi kepuasan kepada saya ialah apabila dapat memenuhi permintaan para pelanggan saya. 

Justeru, kpd para rakan dan pelanggan yang saya hormati, saya mengharapkan sokongan dan bimbingan anda semua terhadap usaha saya dalam aktiviti sihat ini.

Sekian , terima kasih.

-ZuE-



0 comments:

Post a Comment